Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

Дополнительное образование

Дата: 27 января 2022 в 16:03, Обновлено 23 февраля 2023 в 10:47


<iframe allowfullscreen="true" frameborder="0" height="500" mozallowfullscreen="true" src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQpQx1A5HLx3Y2KtfWwpR5ltttTOdSx3TN0ClEzxy3bQTPcCjxfZlItbhU0S0h9-nFBU4HFPELbuLAY/embed?start=false&loop=false&delayms=3000" webkitallowfullscreen="true" width="700"></iframe>



<iframe allowfullscreen="true" frameborder="0" height="500" mozallowfullscreen="true" src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRnQkj5pT2OoN3XQneTosIw7a3Qqxu9iCWacBMH_qWqhfV3U4uQDOhMwuRzVrdJZ2KtOfwvrd5Tvplb/embed?start=true&loop=true&delayms=3000" webkitallowfullscreen="true" width="700"></iframe>

Аб'яднанне па інтарэсах  “Рухомыя гульні”

Сюжэтна-ралявая гульня “Бальніца”

С.У. Янушкевіч

     Дзеці вельмі любяць сюжэтна-ралявыя гульні.  У іх яны  знаходзяць унутранае адчуванне свабоды, паколькі дзеянне працякае ва ўяўнай сітуацыі, усё адбываецца “панарошку”. Дзякуючы гэтаму актыўна развіваецца ўяўленне, вобразнае мысленне навучэнцаў. Адзін з заняткаў гуртка “Рухомыя гульні” быў прысвечаны сюжэтна-ралявой гульні “Бальніца”. Мэта гульні: стварыць умовы для развіцця інтэлектуальных і асабовых якасцяў вучняў  праз   фарміраванне сацыяльнага вопыту дзяцей сродкамі гульнявой дзейнасці. У пачатку гульні дзеці праслухалі і прааналізавалі верш К.Чукоўскага “Айболит”, адказалі на пытанні віктарыны “Хто што робіць”, успомнілі і назвалі медыцынскія інструменты.Затым навучэнцы размеркавалі ролі і гулялі ў гульню “Дзіцячая бальніца”. Падчас гульні дзеці атрымалі элементарныя веды пра работу ўрача, медыцынскіх работнікаў, культуру паводзін людзей, якія лечацца ў бальніцы.


<iframe allowfullscreen="true" frameborder="0" height="500" mozallowfullscreen="true" src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQmYgH63w8043aTrRtocLI4whwIXitooaJe9wlt4NIg7sVao4zwUhN7GEyIgqHx8YhJxSAY_7eFMVF9/embed?start=true&loop=true&delayms=3000" webkitallowfullscreen="true" width="700"></iframe>


<iframe allowfullscreen="true" frameborder="1" height="500" mozallowfullscreen="true" scrolling="yes" src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vToRtJDO32_oRtqkz6LaQQV55hbdIo7gkqI0LRI_V2XDuTabNUi-kDjZIN6IV3UK1c6_kviqZhuUVHH/embed?start=true&loop=true&delayms=3000" webkitallowfullscreen="true" width="700"></iframe>


<iframe allowfullscreen="true" frameborder="0" height="500" mozallowfullscreen="true" src="https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vR9XzCF8BbXQpiZ2CSIOmmtsu7grFfKBWMCkiE46FEEU4YZPqFkVjcTTwa-FQFaf-bVLD0_JtCwLBbf/embed?start=true&loop=true&delayms=3000" webkitallowfullscreen="true" width="700"></iframe>

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.