Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

План работы вучэбна-метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, выхавацеляў і настаўнікаў-дэфектолагаў на 2022\23 нав.год

Дата: 26 августа 2022 в 16:10, Обновлено 26 января 2023 в 16:20
97 просмотров

Тэма: Фарміраванне навукова-творчага патэнцыялу асобы вучня і настаўніка ў кантэксце павышэння якасці адукацыі і самаадукацыі.

 Мэта: удасканальванне прафесійных ведаў і ўменняў педагогаў, развіццё іх творчага патэнцыялу, павышэнне эфектыўнасці і якасці педагагічнага працэсу.

Задачы вучэбна-метадычнага аб'яднання:

1.Развіццё асобы дзіцяці, яго здольнасцяў, матывацыі навучання і вучэбнай дзейнасці праз выкарыстанне гульнявой тэхналогіі ў працэсе навучання і выхавання;

2. Сістэматычнае, усебаковае вывучэнне і аналіз педагагічнай дзейнасці на аснове дыягностыкі;

3. Стварэнне спрыяльных умоў для арганізацыі вучэбна-выхаваўчага працэсу малодшых школьнікаў і дашкольнікаў;

4. Выкарыстання камп’ютэрных сродкаў для арганізацыі адукацыйнага працэсу і пазаўрочнай дзейнасці;

5. Стымуляванне і развіццё творчага вынаходніцкага падыходу да вучэбна-выхаваўчага працэсу.

Занятак 1.

Тэма: Арганізацыя адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.

Мэта: вывучэнне нарматыўна-прававых дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь, якія забяспечваюць адукацыйны працэс на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/23 навучальным годзе.

Дата правядзення: жнівень.

Форма правядзення: інструктыўна- метадычнаянарада.

Вучэбна-метадычны блок:

 1. Аналіз работы метадычнагааб'яднаннянастаўнікаўпачатковыхкласаў, выхавацеляў і настаўнікаў-дэфектолагаў за 2021/2022навучальны год.

                                                                          Янушкевіч С.У., кіраўнік МА

2.  Інструктыўна-метадычныя лісты Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь "Аб арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе".                            

                                                                                                   Ляўковіч Ж.І.

3. Кантрольна-ацэначная дзейнасць у перыяд безадзнакавага навучання.                                                               

                                                                                                      Ліштван Г.З.

4.Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення ва ўстановах адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі.

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце Місюкевіч С.В.

5.Арганізацыя і змест работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў пачатковых класаў, выхавацеляў і настаўнікаў-дэфектолагаў  у 2022/2023 навучальным годзе.

                                                                          Янушкевіч С.У., кіраўнік МА

6.Выбар і ўдасканаленне тэм  па самаадукацыі.

                                                                                    Настаўнікі і выхавацелі

Практычны блок:

1.Складанне каляндарна-тэматычнага планавання, графіка кантрольных работ на 1-ую чвэрць.

                                                                                                          Члены МА

2.Праца па самавыхаванні.

                                                                                                          Члены МА

3.Работа па сістэматызацыі і папаўненні дыдактычнай і метадычнай базы вучэбных кабінетаў.

                                                                                                          Члены МА

4.Дыягностыка педагагічных цяжкасцяў настаўнікаў і выхавацеляў.

                            Місюкевіч С.В., намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Занятак 2.

Тэма:  Урок і занятак - творчасць настаўніка і выхавацеля.

 Мэта:  удасканаленне  работы педагогаў па ўкараненні актыўных формаў і метадаў працы на ўроку і занятку.

Дата правядзення: лістапад.

Форма правядзення: практыкум.

Вучэбна-метадычны блок:

1. Нестандартны ўрок і занятак: пошук, рэшэнне, знаходкі.

                                                                      Янушкевіч С.У., Высоцкая А.З.

2. Роля і месцагульні на ўроках у пачатковай школе і на занятках у групе.

                                                                    Барташэвіч І.С., Гайдукевіч А.Ч.

3.Вучэбны прадмет “Чалавек і свет” як сродак далучэння навучэнцаў да духоўнай культуры народа.   

                                                                                                             Ляўковіч Ж.І.                                                                                                                       

4. Праява творчых здольнасцяў настаўніка на факультатыўных занятках.                                                       

                                                                                                      Ліштван Г.З.

Практычны блок:

1. Наведванне ўрока беларускай мовы ў 4 класе і яго аналіз.

2. Наведване занятку ў групе і яго аналіз.

3. Складанне плана правядзеннятыдня пачатковых класаў.

4.Справаздача па тэме самаадукацыі выхавацеля Высоцкай А.З.

5.Агляд навінак метадычнай літаратуры.

Занятак 3.

Тэма: Выкарыстанне тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі для павышэння ступені засваення вучнямі пачатковых класаў вучэбнага матэрыялу (з улікам прадметнай спецыфікі).

Мэта: удасканаленне ўзроўню педагагічнага майстэрства пры выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі ў адукацыйным працэсе ў пачатковых класах.

Дата правядзення: сакавік.

Форма правядзення:семінар-практыкум.

Вучэбна-метадычны блок:

1.Візуалізацыя вучэбнага матэрыялу як галоўная частка працэсу адукацы.

                                                                                               Банюшэвіч Н.В.

2. Развіццё пазнавальных здольнасцяў, крытычнага мыслення сродкамі візуалізацыі вучэбнага матэрыялу на ўроках беларускай мовы і літаратуры.

                                                                                                 Ляўковіч Ж.І.  

3.Павышэнне эфектыўнасці мастацка-творчай дзейнасці навучэнцаў сродкамі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі па выяўленчаму мастацтву.

                                                                                               Янушкевіч С.У.

4.Выкарыстанне візуальных форм прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў групе падоўжанага дня пры падрыхтоўцы дамашнягя задання.

                                                                                                       Станчык І.З.

Практычны блок:

1.Наведванне адкрытага ўрока па выяўленчаму мастацтву ў 2 класе і яго аналіз.

2.Справаздача па тэме самаадукацыі настаўніка пачатковых класаў Барташэвіч І.С.

3. Абмен вопытам па тэме паседжання. Распрацоўка рэкамендацый па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі ў адукацыйным працэсе ў пачатковай школе.                                                                                                                                                       

                                                                                                          Члены МА     

4. Вывады. Рэкамендацыі. Рэфлексія.

                                                                                                          Члены МА  

Занятак 4.

Тэма:Выніковая дзейнасць праз абагульненне і ўкараненне эфектыўнага педагагічнага вопыту; аналіз работы МА за 2022/2023 навучальны год.

Задачы: правесці аналіз адукацыйнай дзейнасці метадычнага аб’яднання, выпрацаваць перспектыўную стратэгію дзейнасці на 2023/2024 навучальны год.

Дата правядзення: май.

Форма работы: круглы стол.

Вучэбна-метадычны блок:

1. Аналіз работы  МА за 2022/2023 навучальны год.

                                                                         Янушкевіч С.У., кіраўнік МА                                                                 

2. Выкананне вучэбных праграм і практычнай часткі па вучэбных парадметах.

                                                                                   Настаўнікі-прадметнікі

3.Работа з адоранымі вучнямі. Падрыхтоўка навучэнцаў да раённых

алімпіяд.

                                                                                                 Ляўковіч Ж.І.

Практычны блок: 

1.Творчыя справаздачы настаўніка пачатковых класаў Ліштван Г.З., настаўніка-дэфектолага Станчык І.С.,  па рэалізацыі  тэм самаадукацыі.

2.Вывады. Рэкамендацыі. Рэфлексія

                                                                                                        Члены МА

Літаратура:

1.Загорская Е. Л. Выкарыстаннеактыўных форм і метадаў у рабоце з малодшымішкольнікамі.- Мазыр: Белы вецер, 2006г.;

2.Г.А. Бакулина «Интелектуальное развитие младших школьников на уроках русского языка»;

3.Г,И.Щукина «Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе»; 

4. «Уроки творчества» под редакцией В.М.Прохоренко; 

5.И.Унт «Индивидуализация и дифференциация обучения»;

6.Е.А.Загурская «Безотметочное обучения в практике учителя начальных классов»;

7.Н.К.Винокурова «Развиваем способности детей»;

8.Л.Н. Лисицкая «Приемы и методы познавательной деятельности».  М.;

9.В. Гайдукевіч "Эфектыўныя прыёмы і метады навучання дзяцей шасцігадовага ўзросту".

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.